2013. június 7., péntek

Díj


A blog első díja!!!

Köszönet érte Málnaszörp *-*-nek.
1. A díjat nekik küldöm tovább
2. Kérdések
   1. Miért kezdtél el blogot írni?
 Fogalmam nincs. Nem emlékszem….
   2. Ki a példaképed?
 Nincs példaképem.
   3. Mire vagy a legbüszkébb?
   Arra, hogy mikulás előtt egy nappal születtem. xD Igazából nem tudom. Talán arra, hogy    Directioner vagyok.
    4. Mit szeretnél elérni az életben?
Szeretnék Londonban élni, és szeretnék építész vagy ügyvéd lenni.
     5. Kedvenc könyv?
Rengeteg van. Bíborhajú trilógia, Harry Potter, Tökéletes kémia, A vonzás szabályai, Anna és a francia csók és még sorolhatnám nap estig.
    6. Milyen stílust képviselsz?
Sportos?
   7 .Kedvenc zene?
Az összes One Direction szám!!
   8. Kutya vagy macska?
Mindkettő.
   9. Kedvenc blog?
Ebből és rengeteg van.
  10. Mi a véleményed a cseh sírások béreztetéséről,az indiai indiánok esőtáncának a minőségéről és a varázslók havi fehérjebeviteléről? XDD
Te teljesen bolond vagy, de én így szeretlek!

3. 10 dolog rólam
1. Imádom a One Directiont.
2. 14 éves vagyok.
3. Most fogok ballagni.
4. Van egy nővérem és egy bátyám.
5. Kedvenc sorozataim a Victorious
6. a Pretty Little Liars.
7. Ezria forever!
8. Hunyadi-díjas leszek, ami azt jelenti, hogy a nyolc év alatt végig kitűnő voltam.
9. Szeretnék majd Londonba költözni.
10. Egy szobába élek a nővéremmel.

4. Kötelező kérdések
Milyen volt a napod?   Rossz, mert beteg vagyok.
Kedven zeneszám?    One Direction és még sok más.
Hobbi?   A debil röpi csapat tagjának lenni.

5. Saját kérdések
1. Miért kezdtél el blogod írni?
2. Mi a kedvenc filmed?
3. Hol szeretnél majd írni, ha felnőtt leszel?
4. Ismered a Jonas Brothers-t?
5. Kedvenc zene?
6. Kedvenc blog?
7. Mire vagy a legbüszkébb?
8. Ismered a Pretty Little Liars-t?
9. Van-e példaképed?
10. Örülsz a díjnak? :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése